Általános Szerződési Feltételek
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Panda Merchant Marketplace Szolgáltatást igénybevevő
Foodpanda Partnerek részére
Verziószám: 1.0.
Hatályos: 2023.01.15-től
TARTALOMJEGYZÉK
- PREAMBULUM__ 3
- FOGALMI MEGHATÁROZÁSOK_ 3
- A FELEK JOGÁLLÁSA, A PANDA MERCHANT MARKETPLACE SZOLGÁLTATÁS, REGISZTRÁCIÓ, A PANDA MERCHANT PLATFORM TARTALMA, MŰKÖDÉSE_ 6
4.1. A Felek jogállása, a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatás: 6
4.3. A Panda Merchant Platform tartalma, működése: 7
4.4. A Kosár használata, a Termékrendelés folyamata: 8
4.5. Rendelés visszavonása, módosítás, elállás, Termékrendelés törlése: 9
5.2. Elszámolás, fizetési feltételek: 10
5.3. A Szolgáltató felelősségének korlátozása: 11
- A FOODPANDA PARTNEREK PANDA MERCHANT PLATFORMMAL KAPCSOLATOS PANASZAINAK KEZELÉSE_ 11
- A SZOLGÁLTATÓ, MINT KÖZVETÍTŐ SZOLGÁLTATÓ FELELŐSSÉGE, A FOODPANDA PARTNER SZOLGÁLTATÓVAL SZEMBENI FELELŐSSÉGE_ 12
7.1. A Szolgáltató, mint közvetítő felelőssége: 12
7.2. A Foodpanda Partner Szolgáltatóval szembeni felelőssége: 13
9.1. A Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés tárgyi hatálya, időtartama: 14
9.2. A Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés megszűnésének módjai: 15
10.1. A Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés teljessége, ÁSZF megismerése: 16
10.2. A Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés módosítása: 16
10.4. Értesítések, kézbesítési szabályok: 17
10.5. Részleges érvénytelenség, joglemondás: 17
10.7. Irányadó jog, jogviták: 18
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
1. PREAMBULUM
- A Delivery Hero Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság (cégjegyzékszáma: 01-09-668748; székhelye: 1093 Budapest, Czuczor utca 2. 1. em.; adószáma: 11187433-2-43; közösségi adószáma: HU11187433.; statisztikai számjele: 11187433-4791-113-01) – a továbbiakban: „Delivery Hero” vagy „Szolgáltató” – a jelen Általános Szerződési Feltételekben (a továbbiakban: „Általános Szerződési Feltételek” vagy „ÁSZF”) állapítja meg az általa üzemeltetett Panda Merchant elnevezésű online piactér, marketplace (a továbbiakban: „Panda Merchant Platform”) szolgáltatásának az éttermi alapanyagokat és egyéb éttermi felhasználású termékeket vásárolni kívánó Foodpanda Partnerek általi igénybevételére vonatkozó általános szerződési feltételeket.
- A Panda Merchant Platform elsődleges célja és rendeltetése az, hogy kapcsolatfelvételi lehetőséget teremtsen a különböző éttermi alapanyagokat és egyéb éttermi felhasználású termékeket kínáló szállítók (a továbbiakban: „Szállító”) és a potenciális vevők, vagyis az éttermet üzemeltető és a Delivery Heroval a Foodpanda Szolgáltatási Szerződés vonatkozásában már szerződéses jogviszonyban álló Foodpanda Partnerek között, hogy segítse a Szállító részére értékesíteni éttermi alapanyagaikat és egyéb éttermi felhasználású termékeiket, segítse a Foodpanda Partnereket abban, hogy éttermi alapanyag és egyéb éttermi felhasználású termék szükségleteiket egyszerűen kielégíthessék, összekötve ezáltal a hirdetési piac keresleti és kínálati oldalát. A Szolgáltató a Panda Merchant Platformon keresztül információszolgáltatási tevékenységet végez annak érdekében, hogy megkönnyítse a Szállítók és a Foodpanda Partnerek közötti kapcsolatfelvételt. A Szolgáltató emellett a Panda Merchant Platformon keresztül közvetlenül is terméket értékesít a Foodpanda Partnerek részére.
- A Szolgáltató jogosult az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítására az ÁSZF-ben foglalt feltételek szerint és rendelkezésekkel összhangban. Az Általános Szerződési Feltételek Delivery Hero által módosított és mindenkor hatályos változata a jelen Általános Szerződési Feltételek helyébe lép. Az ÁSZF 0. verziószámú változata hatályos és alkalmazandó 2023.január hó 15. napjától kezdődően.
2. FOGALMI MEGHATÁROZÁSOK
Az ÁSZF-ben máshol meghatározott kifejezéseken felül, az ÁSZF alkalmazásában a nagy kezdőbetűvel jelölt és az alábbiakban meghatározott kifejezések az alábbi jelentéssel bírnak:
- „Általános Szerződési Feltételek” vagy „ÁSZF”: jelenti a Szolgáltató és a Foodpanda Partner között a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatásra vonatkozóan létrejövő szerződés általános szerződési feltételeit és úgyszintén annak a Szolgáltató által módosított és mindenkor hatályos változatait;
- „Felek”: jelenti együttesen a Szolgáltatót és a Foodpanda Partnert;
- „Foodpanda Partner”: jelent minden olyan éttermet, élelmiszerüzletet, vagy egyéb üzletet, (ideértve ezek minden kategóriáit üzemeltető, vagy online kiskereskedelmi tevékenységet folytató vállalkozást, amellyel a Delivery Heronak Foodpanda Szolgáltatási Szerződése áll fenn, és így a Foodpanda Platformon jelen van), és (b) amely a Panda Merchant Platformra aktivált regisztrációval rendelkezik;
- „Foodpanda Platform”: A Szolgáltató által üzemeltetett Foodpanda elnevezésű online rendelés-közvetítő weboldal (www.foodpanda.hu), a mobilra optimalizált weboldal (https://m.foodpanda.hu), a Foodpanda mobilapplikáció, valamint az ezeket kiszolgáló szerveroldali alkalmazások együttesen, amely a Foodpanda Partner által forgalmazott termékek listáját tartalmazza és amelyen keresztül a fogyasztó leadhatja a rendeléseit;
- „Foodpanda Szolgáltatási Szerződés”: jelenti a Szolgáltató és Foodpanda Partner közötti Foodpanda Marketplace (korábban: NetPincér Marketplace) és/vagy Foodpanda Szállítás (korábban: NetPincér GO) szolgáltatási szerződést;
- „Kosár”: jelenti a Foodpanda Partner által összeállított Termékek listáját, amelyekre – elküldés esetén – a Termékrendelés irányul, és amelyen belül a Foodpanda Partner láthatja minden behelyezett Termék nevét, árát, mennyiségét, kiszerelését, megváltoztathatja a berakott Termék mennyiségét, a nem kívánt Terméket eltávolíthatja, kiválaszthatja a kívánt szállítási dátumot és időpontot, és amelyen belül azonban fizetési műveletet nem bonyolíthat;
- „Panda Merchant Értékesítési Szerződés”: jelenti a Szolgáltató és a Foodpanda Partner között adott Termék adásvétele kapcsán létrejött szerződést, amellyel a Szolgáltató közvetlenül a Foodpanda Partner részére a Panda Merchant Platformon megrendelt Terméket értékesíti, azaz maga is Szállítóként jár el, és amelynek általános szerződési feltételeit az 5. fejezet tartalmazza;
- „Panda Merchant Fiók”: jelenti a Foodpanda Partner által vagy részére a Panda Merchant Platformon történő regisztráció során létrehozott virtuális fiókot, (a) amelynek segítségével a Panda Merchant Platformon azonosíthatja magát e-mail címe és jelszava megadásával a Szolgáltató felé, továbbá (b) amelyben a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatás igénybevételéhez szükséges alapvető információkat tárolhatja továbbá (c) amelynek megléte szükséges a Termékrendelések leadásához;
- „Panda Merchant Marketplace Szolgáltatás”: jelenti a Szolgáltató által a Foodpanda Partner részére online közvetítő szolgáltatóként információs társadalommal összefüggő szolgáltatásként ingyenesen nyújtott online piactér szolgáltatást és ahhoz kapcsolódó szolgáltatásokat, mely magában foglalja a Foodpanda Partner által küldött Termékrendeléseknek a Szállítók részére történő automatikus továbbítását, a Panda Merchant Platform üzemeltetését, a regisztrációt és a Panda Merchant Platform használatának a biztosítását (beleértve különösen a böngészést, Termékek közvetlen hozzáadását a Kosárhoz, a nemrég megtekintett Termékek elérhetőségét és keresési lehetőséget egy konkrét Termék(ek)re, termékfajtára, vagy Szállítókra);
- „Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés”: jelenti a Szolgáltató és a Foodpanda Partner között a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatáshoz kapcsolódóan létrejött és hatályos megállapodást, amely magában foglalja a jelen Általános Szerződési Feltételeket és azok valamennyi mellékletét és amely az ÁSZF-ben foglaltak szerint jön létre és lép hatályba;
- „Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés Hatálybalépési Dátuma”: a jelen ÁSZF 9.1. pontjában meghatározott jelentéssel bír;
- „Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés Időbeli Hatálya”: a jelen ÁSZF 9.1. pontjában meghatározott jelentéssel bír;
- „Panda Merchant Platform”: jelenti a Delivery Hero által információs társadalommal összefüggő szolgáltatásként a https://merchant.foodpanda.hu/ oldalon, illetve – amennyiben a Szolgáltató által bevezetésre kerül, - úgy iOS és Android rendszerű okostelefonokra optimalizált online mobil applikáción keresztül (valamint az ezeket kiszolgáló szerveroldali alkalmazásokon) elérhető, Panda Merchant elnevezéssel működtetett online piacteret, marketplace-t, éttermi ellátói platformot, amely a Szállítók által forgalmazott Termékek listáját tartalmazza és/vagy jeleníti meg, és amelyen keresztül a Foodpanda Partner leadhatja a Termékrendeléseit;
- „Szállító”: jelenti azt a Szolgáltatóval szerződéses jogviszonyban álló, a Panda Merchant Platformra regisztrált vállalkozást, amely a Panda Merchant Platformon keresztül Termékek árusítására vonatkozó hirdetését a Foodpanda Partnerek elérése és részükre történő Termékértékesítés céljából közzéteszi, azzal, hogy a Panda Merchant Platformon a Szolgáltató saját maga is hirdet Termékeket, így maga is Szállítóként jelenhet meg;
- „Szolgáltató”: jelenti a Delivery Herot, amely a Panda Merchant Platform üzemeltetőjét, amely a Foodpanda Partner részére a Panda Merchant Szolgáltatást nyújtja, és amely a Panda Merchant Platformon saját maga is hirdet Termékeket;
- „Termék”: jelenti a Szállító által a Foodpanda Partnerek elérése és a Foodpanda Partnerek részére történő értékesítési célból a Panda Merchant Platformon hirdetett éttermi alapanyagokat, egyéb éttermi, vagy bolti felhasználású termékeket, ideértve a Szolgáltató által közvetlenül értékesített termékeket, különösen, de nem kizárólag a Szolgáltató márkanevét, logóját tartalmazó csomagolóanyagokat;
- „Termékrendelés”: jelenti a Foodpanda Partner által a Panda Merchant Platformon kiválasztott egy vagy több Terméknek a megvásárlására irányuló rendelését, vagyis szerződéskötési/vételi ajánlatát, amelyet a Szolgáltató kizárólag automatikusan továbbít a Szállító felé a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatás keretében, annak tartalmi módosítása nélkül, illetve – abban az esetben, ha maga a Szolgáltató a Termék értékesítője akkor – a Foodpanda Partner Termék megvásárlására irányuló rendelését, vagyis szerződéskötési/vételi ajánlatát, melyet a Szolgáltató, mint annak címzettje fogad is.
- ÉRTELMEZŐ RENDELKEZÉSEK
Kifejezések értelmezésének általános szabályai: az ÁSZF alkalmazásában kifejezett eltérő rendelkezés hiányában, illetve hacsak a szövegösszefüggésből más egyértelműen nem következik:
- Az ÁSZF-ben meghatározott kifejezések az ÁSZF-ben hozzájuk rendelt jelentéssel rendelkeznek, és tartalmazzák mind az egyes, mind a többes számot.
- Az ÁSZF-ben használt pontok és címek kizárólag az áttekinthetőséget szolgálják, és nem a körülírás, értelmezés, meghatározás vagy az ÁSZF szabályozási körének vagy tartalmának, vagy rendelkezéseinek bárminemű korlátozása célzatával kerültek feltüntetésre.
- A „jelen ÁSZF-ben”, az „ÁSZF-ben”, „a jelen Általános Szerződési Feltételekkel összhangban” és egyéb hasonló értelmű kifejezések minden esetben a jelen ÁSZF teljes egészére utalnak és nem annak egyes rendelkezéseire.
- Az „ideértve” vagy az „ideértendő” és a „beleértve” vagy a „beleértendő” vagy a „különösen” vagy az „így különösen, de nem kizárólagosan” nem a felsorolt elemeket kimerítő, és ekképpen korlátozott felsorolását kívánja implikálni, és nem értelmezhető megszorító rendelkezésként.
- Az ÁSZF-ben valamely „pont”-ra történő hivatkozás a nevezett pont valamennyi részét jelöli.
- Az ÁSZF valamennyi melléklete ezennel a jelen ÁSZF részéül rendelésre kerül, és minden szándék és cél szerint a jelen ÁSZF részeként tekintendő.
- A „jogszabályok”-ra történő bármely utalás utal valamennyi jogszabályra, jogrendre, szabályozásra, leiratra, szabályra, rendeletre, irányelvre, kötőerejű iránymutatásra, kötőerejű vezérlőelvre, és a felsoroltak bármelyikének vonatkozásában bármely hatóság döntésének, előírásának, értelmezésének, vagy igazgatásának bármely hasonló formájára.
- A „jóváhagyás” kifejezés jelenti valamennyi jóváhagyást, hozzájárulást, engedélyt, jogosítványt, felhatalmazást.
- Az „éttermi alapanyag” kifejezés jelenti a vendéglátó-ipari termékek előállításához szükséges gomba, növényi, állati, illetve ásványi eredetű élelmiszer, ideértve az ivóvizet, az ásványvizet, és a szikvizet, valamint a vendéglátó által előállított félkész termékeket.
- Az „egyéb éttermi felhasználású termék” kifejezés jelenti az éttermi alapanyag kivételével az éttermek által a tevékenységükhöz felhasznált termékeket, felszereléseket, non-food termékeket.
- A „harmadik személy”-re történő bármely utalás utal a Szolgáltató és a Szállító kivételével bármely szervezetre, vállalkozásra, jogi- vagy természetes személyre.
- A „hatóság” kifejezés jelenti valamennyi nemzeti, szövetségi, regionális, állami, helyi vagy egyéb bíróságot, hatósági szervet, egyéb kormányzati, közigazgatási vagy felügyeleti testületet, hatóságot, szervet.
- A „nap”-ra történő hivatkozás alatt naptári napot kell érteni.
- A „munkanap”-ra történő hivatkozás jelenti a szombat és a vasárnap, vagy Magyarországon, jogszabály alapján munkaszüneti napnak minősülő napok kivételével minden olyan napot, amelyen a bankok üzletkötés céljából nyitva tartanak.
- A jognyilatkozat megtételére vagy egyéb magatartás tanúsítására napokban vagy munkanapokban megállapított határidőbe a kezdőnapot nem kell beleszámítani.
- A jelen ÁSZF bármely magyar nyelvű kifejezésére, arra tekintet nélkül, hogy azok zárójelben szerepelnek-e vagy nem, az ÁSZF szövegösszefüggésének keretei között annak a kifejezésnek a magyar nyelvben használatos jelentését kell tulajdonítani.
4. A FELEK JOGÁLLÁSA, A PANDA MERCHANT MARKETPLACE SZOLGÁLTATÁS, REGISZTRÁCIÓ, A PANDA MERCHANT PLATFORM TARTALMA, MŰKÖDÉSE
4.1. A Felek jogállása, a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatás:
- A Szolgáltató, mint a Panda Merchant Platform üzemeltetője a Foodpanda Partner részére a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatást a Panda Merchant Platform segítségével, döntően automatizált módon nyújtja. A Szolgáltató célja az, hogy a Foodpanda Partnerek részére a lehető legszélesebb körben tegye elérhetővé és láthatóvá a Szállítókat és Termékeiket, valamint közreműködjön abban, hogy a Foodpanda Partner Termékrendeléseket adjon adott Szállítók részére.
- A Szállító és a Foodpanda Partner között a Termékek adásvételére és/vagy az azok kiszállítására irányuló jogügylet nem a Panda Merchant Platformon jön létre, a Szolgáltató kizárólag információs társadalommal összefüggő szolgáltatásként a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatást nyújtja, így a Foodpanda Partner Termékrendeléseket a Szállító részére változatlan tartalommal e-mailben automatikusan továbbítja. A Termékek adásvételére és az azok kiszállítására irányuló jogügyletek egyes lényeges szerződési feltételeinek megtárgyalása (így különösen az igényelt és a rendelkezésre álló mennyiség, a szállítási határidő, a szállítási mód stb.) és azok kölcsönös elfogadása a Szállító és a Foodpanda Partner között minden esetben a Panda Merchant Platformon kívül, a Szolgáltatótól függetlenül, a Szállító és a Foodpanda Partner által választott kommunikációs csatornán vagy felületen keresztül történik.
- A Szolgáltató, mint a Panda Merchant Platform üzemeltetője kizárólag információs társadalommal összefüggő szolgáltatást nyújtó független szolgáltatóként jár el, és részes felként, hacsak nem ő maga a Termékek értékesítője, sem a Szállító és a Foodpanda Partner közötti adásvételi szerződésben, sem pedig az esetleges kiszállítási szolgáltatás teljesítésére irányuló jogviszonyban nem vesz részt. Ilyen esetben a Szolgáltató semmilyen módon nem felelős a Szállító és a Foodpanda Partner közötti adásvételi szerződés és/vagy az esetleges kiszállítási szerződés teljesítéséért, továbbá semmiféle felelősséget nem vállal a Panda Merchant Platformon nem tőle származó felhívásokkal, ajánlatokkal és a Foodpanda Partner és a Szállító(k) között létrejött szerződésekkel vagy bármely szerződés létrejöttének elmaradásával kapcsolatban. A Panda Merchant Marketplace Szolgáltatás keretei között továbbított információ vonatkozásában (a) nem a Szolgáltató kezdeményezi az információ továbbítását, (b) nem a Szolgáltató választja meg a továbbítás címzettjét, és (c) a továbbított információt nem a Szolgáltató választja ki, illetve (d) azt nem változtatja meg. A Szolgáltató a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatások nyújtása során a Foodpanda Partner képviseletében nem jár el.
4.2. A regisztráció:
- A Panda Merchant Platformon kizárólag Foodpanda Partner adhat le Termékrendelést. A regisztráció során kerül létrehozásra a Foodpanda Partner Panda Merchant Fiókja. A Panda Merchant Fiók regisztrációja a Panda Merchant Platformon történik.
- A Panda Merchant Platformon a Foodpanda Partner regisztrációját a Szolgáltató végzi el, azzal, hogy a Foodpanda Partner a Foodpanda Szolgáltatási Szerződés megkötésével automatikusan előregisztrálásra kerül a Panda Merchant rendszerébe, azonban a regisztráció a meghívó elfogadásával válik aktívvá. Azok a Foodpanda Partnerek, akik korábban nem tették aktívvá a regisztrációjukat, úgy az erre vonatkozó igényt a Foodpanda Partner emailen, vagy egyéb informális úton jelezheti a Szolgáltató felé. Ezt követően a Szolgáltató a Foodpanda Partner kapcsolattartója részére online meghívót küld, amelynek a megküldéstől számított 30 nap alatt tudja a Foodpanda Partner annak elfogadásával a regisztrációját aktiválni és kizárólag ezt követően tudja a Panda Merchant Fiókjába történő bejelentkezéssel a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatást igénybe venni. Elmulasztott aktiválás esetében az online meghívó a Foodpanda Partner által ismételten megkérhető.
- A regisztrációhoz szükséges és a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatás igénybevétele során megadott adatok pontosságáért, aktualitásáért és valóságtartalmáért kizárólag Foodpanda Partner felel. A Foodpanda Partner elfelejtett jelszavából, vagy annak illetéktelenek számára való hozzáféréséből eredő károkért a Szolgáltatót felelősség nem terheli. A Foodpanda Partner köteles a Szolgáltatót haladéktalanul értesíteni, ha annak gyanúja merül fel, hogy a Panda Merchant Fiókjához illetéktelen személyek szereztek hozzáférést. A Foodpanda Partner regisztrációjának menetéről folyamatábra vagy egyéb tájékoztató alkalmazásával nyújthat segítséget a Szolgáltató.
4.3. A Panda Merchant Platform tartalma, működése:
- A Panda Merchant Platformon Termékrendelés kizárólag olyan Termékekre küldhető, amelynek megjelenését a Panda Merchant Platformon a Szállító az erre irányadó rendelkezések betartásával indítványozta. A Panda Merchant Platformon megjelenő Termékek kínálata eltérhet a Szállító kereskedelmi egységeinek az üzlethelyiségében található, vagy a Szállító saját online rendelési csatornáin megjelenő termékkínálattól és azok értékesítési feltételeitől.
- A Panda Merchant Platformon található tartalom, adatok és információk a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatás jellegéből adódóan folyamatosan változhatnak. A Szolgáltató kifejezetten törekszik arra, hogy mindig aktuális tartalmat jelenítsen meg a Foodpanda Partner számára, azonban – tekintettel arra, hogy a Panda Merchant Platformon megjelenő információk, Termékek listája, Termékek leírása és a Termékek árai a Szállítótól származnak, a Szolgáltató ezek tartalmáért, aktualitásáért, elérhetőségéért és minőségéért felelősséget nem vállal és kártérítésre nem kötelezhető. Mindezek mellett, a Foodpanda Partner tudomásul veszi, hogy a számítógépes megjelenítő eszközök (pl. monitorok, kijelzők stb.) színkezelési technológiája miatt a fényképek vizuális megjelenése a gyakorlatban eltérhet az egyes megjelenítő eszközökön, továbbá az egyes böngészők által alapértelmezetten alkalmazott felbontások miatt a megjelenítés sem mindenhol azonos, melyekre a Szolgáltatónak, mint a Panda Merchant Platform üzemeltetőjének semmilyen ráhatása nincs. Annak meghatározása, hogy a Panda Merchant Platform mely böngészőkre kerül optimalizálásra, a Szolgáltató kizárólagos döntési körébe tartozik.
- A Termékekre vonatkozó hirdetésekkel összefüggésben a Panda Merchant Platformon megjelenhet különösen, de nem kizárólagosan: (a) Termékről / Termék mintájáról készült fotó (fajta és mennyiség szerint meghatározott Termék esetében értelemszerűen nem magáról a megvásárolható Termékről készült fotó, hanem illusztrációnak minősülő fotó), (b) a Termék jellegével, tulajdonoságaival összeegyeztethető részletes leírás, (c) a Szállító által megadott információk a szállítással és fizetési lehetőségekkel kapcsolatban, (d) minimum rendelési értékek, (e) a Termék elérhető változatai (pl. kiszerelés/szín), (f) a Termék nettó ára vagy egységára, (g) a kívánt Termékmennyiség megjelölésére vonatkozó beállítási lehetőséget, (h) Szállítóktól eredő, további hirdetéseket.
- A Foodpanda Partnerek Panda Merchant Platformon (a) böngészhetik a Termékekre vonatkozó, Szállítók által közzétett hirdetéseket (beleértve a Termékek teljes kínálatát vagy alcsoportjait), a Termékeket rendezhetik a Panda Merchant Platform által meghatározott különböző kategóriák, feltételek szerint (pl. ABC sorrendbe, ár szerint, népszerűség szerint, feltöltés dátuma szerint), továbbá (b) a Termékeket közvetlenül hozzáadhatják Kosarukhoz, (c) elérhetik a nemrég megtekintett Termékeket, (d) rákereshetnek egy konkrét Termékre vagy Szállítóra is.
- A Szolgáltató a Panda Merchant Platform használatát a mindenkor elérhető formájában biztosítja a Foodpanda Partnerek számára és nem vállal felelősséget annak bármely eszközön való megfelelő működéséért. A Szolgáltató nem vállal biztosítékot vagy garanciát arra, hogy a Panda Merchant Platform hozzáférése vagy használata folyamatos, zavartalan vagy hibamentes, a Szolgáltató minden ezekből eredő hiba tekintetében felelősségét kizárja. A Foodpanda Partner tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Panda Merchant Platform bármikor, bármilyen okból (ideértve különösen, de nem kizárólagosan a jogellenes külső behatást, támadást, vírusfertőzést, működési rendellenességet, programozási hibát) elérhetetlenné válhat. A Szolgáltató nem vonható felelősségre az ilyen problémákból eredő semmilyen teljesítési hiba vagy egyéb kár vagy veszteség miatt. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy a Panda Merchant Platformot bármely időpontban megváltoztassa, módosítsa (ideértve annak minden funkcióját, specifikációját és vizuális megjelenítését), amely nem igényli a jelen ÁSZF módosítását, vagy akár a Panda Merchant Platformot megszüntesse.
- A Szolgáltató tájékoztatja a Foodpanda Partnereket, hogy nem a Szolgáltató, hanem az egyes Szállítók kötelezettsége, hogy a Foodpanda Partnerek részére további információval is szolgáljanak a Termékekről (ideértve különösen, de nem kizárólagosan annak összetevőit, tartalmazott allergéneket stb.). Amennyiben a Szállító olyan Terméket listáz és jelenít meg a Panda Merchant Platformon, amelyet illetően a Foodpanda Partnernek jogszabályban biztosított elállási joga van, úgy nem a Szolgáltató, hanem a Szállító köteles megteremteni annak a feltételeit, hogy azt a Foodpanda Partner megfelelően érvényesíthesse. Amennyiben a Szállító olyan Terméket forgalmaz, amelyet illetően a Foodpanda Partnernek kellékszavatossági és/vagy jótállási joga van, úgy nem a Szolgáltató, hanem a Szállító köteles megteremteni annak a feltételeit, hogy azt a Foodpanda Partner megfelelően gyakorolhassa.
- A Szállítóknak a Panda Merchant Platformon való megjelenésének sorrendjét az alábbi szempontok befolyásolhatják: A felső menüsoron a Szállító által vállalt szállítási idő, ABC sorrend, főoldalon a kiemelt termékek esetén az adott Termékre legjobb árat biztosító Szállító Terméke jelenik meg.
- A Panda Merchant Platformon a Termékekre vonatkozó hirdetésekkel összefüggésben megjelenített tartalmak (ideértve különösen a jelen ÁSZF 4.3.3. pontjában foglaltakat) nem képezik és nem jelentik a Szállító ajánlatát, így ajánlati kötöttségét sem keletkeztetik. A Foodpanda Partner részére bármely kommunikációs eszköz (e-mail, telefon stb.) útján küldött vagy a Foodpanda Partner általi belépés, sem látogatás és/vagy böngészés útján szerzett semmilyen tartalom nem képezi sem a Szállító, sem a Szolgáltató szerződéses kötelezettségét, sem pedig ezek ajánlatát, ajánlati kötöttségét.
4.4. A Kosár használata, a Termékrendelés folyamata:
- A Foodpanda Partner a Panda Merchant Platformon történő böngészés során, a Termékrendelés véglegesítése előtt szabadon állíthatja össze a Kosarat, abba szabadon helyezhet el és abból szabadon távolíthat el (törölhet) Termékeket. A Termékek Kosárba helyezése nem jelenti a Termékrendelés véglegesítését. A Foodpanda Partner a Kosárba helyezett Termékekkel kapcsolatban láthatja azok nevét, árát, mennyiségét, kiszerelését. A Foodpanda Partner a Kosárban található Termékek tekintetében megjelölheti az általa kívánt szállítási időpontot, mely a Termékrendelése vonatkozásában, mint az ajánlatának egyik eleme kerül továbbításra a Termékrendelés véglegesítését követően.
- A Kosár tartalma abban az esetben is megmarad, ha a Foodpanda Partner a rendelést nem véglegesíti, hanem folytatja a böngészést, keresést a Panda Merchant Platformon. A Kosár összeállítását követően a „Tovább a megrendeléshez” gombra kattintva a Foodpanda Partnert a Panda Merchant Platform automatikusan átirányítja az adatok ellenőrzésének célját szolgáló, a Termékrendelést összegző „Rendelés véglegesítése” elnevezésű oldalra, ahol véglegesítheti a Termékrendelés leadásához szükséges adatokat. A Foodpanda Partner a „Rendelés véglegesítése” elnevezésű oldalon ellenőrizheti a Kosár tartalma és az általa megjelölt tartalmak alapján az összegzett és tervezett Termékrendeléseinek részleteit. A Foodpanda Partner a „Rendelés véglegesítése” elnevezésű oldalon egyebekben a Termékrendelése véglegesítéséhez köteles megadni: (a) nevét, (b) szállítási címét (azaz ahová a Terméket kéri kiszállítani), (c) kapcsolattartáshoz telefonszámot (melyen keresztül a Termékrendeléssel összefüggésben így fel tudja venni a kapcsolatot a Szállító a megküldött Termékrendeléssel összefüggésben a Foodpanda Partnerrel), (d) számlázási címét, (e) négyjegyű ügyfélkódot, (f) amennyiben bevezetésre kerül – adószámot.
- A Foodpanda Partner a Termékrendelést a Kosárban lévő Termékek vonatkozásában a „Rendelés véglegesítése” elnevezésű oldalon – a jelen ÁSZF-nek a Panda Merchant Platform által meghatározott módon történő elfogadása és a fenti 4.4.2. pont alapján, illetve a Panda Merchant Platform mindenkor megkövetelt adatok megadása, lehetőségek kiválasztása esetén – véglegesítheti, a „Rendelés elküldése” gombra történő kattintással. A Termékrendelés véglegesítésével a Foodpanda Partner kijelenti, hogy az általa a Panda Merchant Platformon megadott adatok a valóságnak megfelelnek. A Termékrendelés Foodpanda Partner általi véglegesítését követően a Szolgáltató a véglegesített Termékrendelésben foglaltakat – annak tartalmi módosítása nélkül – mint a Foodpanda Partner szerződéskötésre irányuló ajánlatát a Panda Merchant Platform segítségével automatikusan továbbítja a Szállító felé.
- A Szolgáltató a Termékrendelés véglegesítése után a Foodpanda Partnernek e-mailben: (a) megerősíti a Termékrendelést, valamint (b) megküldi a vonatkozó Termékrendelésre generált megrendelésszámot. A Termékrendelés leadása után a Foodpanda Partnerhez érkező ezen automatikus, adminisztratív célú rendszerüzenet a Termékrendelés rögzítéséről kizárólag tájékoztató jellegű, és nem jelenti annak Szállító általi visszaigazolását, illetve a Foodpanda Partner ajánlatának az elfogadását. A Termékrendelés véglegesítését követően kerülnek a Termékrendelésben foglalt valamennyi ajánlat, valamint a Foodpanda Partnernek az elérhetőségei és egyes adatai eljuttatásra a Termékrendeléssel érintett Szállítóhoz. A Foodpanda Partner tudomásul veszi, hogy a Termékrendelésben foglaltakat a Szállító megismeri, felhasználja, kezeli, valamint hozzájárul ahhoz, hogy a Szállító felvegye a kapcsolatot a Foodpanda Partnerrel a Termékrendelés során megadott elérhetőségek bármelyikén. A Termékrendelésben foglaltaknak a Szállító részére történő eljuttatását követően a Szolgáltató nem köteles további tevékenységet végezni a Foodpanda Partner és a Szállító közötti szerződés létrejötte érdekében, azonban Szolgáltató jogosult telefonon és egyéb kommunikáció eszközökön a két fél közötti együttműködés létrehozatala és fenntartása érdekében a Felek között informálisan közvetíteni, vagy egyéb módon egyeztetni, mely tevékenység nem minősül jogszabályok szerinti közvetítésnek, és semmiképpen nem jelenti azt, hogy Szolgáltató a Foodpanda Partner vagy a Szállító képviseletében jár el.
- A Foodpanda Partner tudomásul veszi, hogy a Szállító a Termékrendelés alapján nem köteles sem megküldött ajánlatot elfogadni, sem szerződést kötni a Foodpanda Partnerrel, a Szállító bármely esetben jogosult a Termékrendelésben foglalt ajánlatot elutasítani, a Termékrendelés tehát semmilyen kötelezettséget nem jelent a Szállítóra nézve, így különösen előfordulhat, hogy a Szállító a Termékrendelésben foglaltaktól eltérő tartalmú ellenajánlatot küld a Foodpanda Partner részére, azonban ezen jogi aktusok már a Panda Merchant Platform keretein kívül történnek. A Foodpanda Partner tudomásul veszi, hogy kifejezetten tilos a Panda Merchant Platformon bármely jogszabály által nem engedélyezett tartalom továbbítása, közlése, megosztása. A Szolgáltató fenntartja a jogát a Foodpanda Partner által feltöltött, továbbítani kért tartalmak törlésére, továbbítás visszautasítására.
- A Foodpanda Partner a Termékrendelés leadásával elfogadja a jelen ÁSZF-et, egyúttal Foodpanda Partner kijelenti, hogy a jelen ÁSZF valamennyi rendelkezését elolvasta, megértette, elfogadja és azokat maradéktalanul betartja, valamint annak valamennyi rendelkezését magára nézve kötelezőnek ismeri el.
4.5. Rendelés visszavonása, módosítás, elállás, Termékrendelés törlése:
A Foodpanda Partnert a leadott Termékrendelés vonatkozásában ajánlati kötöttség terheli a megadott adatok vonatkozásában, így a Termékrendelésen módosítani, azt visszavonni, vagy a létrejött szerződéstől elállni csak a Szállító beleegyezése esetén és olyan esetekben van lehetőség, amennyiben erre a vonatkozó jogszabályok lehetőséget adnak. A Termékrendelés módosítására, illetve az attól való elállásra a Szállító hivatalos elérhetőségeire küldött értesítése esetén van lehetőség, azzal, hogy amennyiben a Foodpanda Partner a Szolgáltató felé jelzi az igényt, úgy azt a Szolgáltató a Szállító felé továbbítja, mely továbbítás azonban nem minősül a Foodpanda Partner jognyilatkozatának és a Szolgáltató nem minősül a Foodpanda Partner nevében eljáró képviselőnek. A Termékrendelés módosítása, illetve elállás kérdésben a Szállító illetékes döntést hozni, melyért a Szolgáltató semmiféle felelősséget nem vállal.
5. A PANDA MERCHANT ÉRTÉKESÍTÉSI SZERZŐDÉS
5.1. Termékrendelés menete, a Panda Merchant Értékesítési Szerződés létrejötte és teljesítése, tartalma:
- Hacsak a jelen 5. fejezet eltérően nem rendelkezik, az ÁSZF egyéb fejezeteiben foglaltak megfelelően alkalmazandók a Panda Merchant Értékesítési Szerződés létrejöttére és annak teljesítésére vonatkozóan. A Foodpanda Partnernek a Panda Merchant Értékesítési Szerződés jelen fejezetben és a jelen ÁSZF egyéb fejezeteiben foglalt általános szerződési feltételeivel ellentmondásban lévő vagy attól eltérő általános beszerzési feltételei csak annyiban alkalmazandók, amennyiben a Szolgáltató ahhoz kifejezetten, írásban hozzájárult. Ilyen hozzájárulás nélkül a Szolgáltató által a Termékek adásvétele minden esetben a Panda Merchant Értékesítési Szerződés általános szerződési feltételei alapján történik, még akkor is, ha a Foodpanda Partner a saját általános beszerzési feltételeire hivatkozik. A Panda Merchant Értékesítési Szerződésre vonatkozóan a jelen ÁSZF 10.5., 10.6. és 10.7. pontjában foglaltak is megfelelően alkalmazandók.
- A Termékrendelés folyamata változatlan akkor is, ha maga a Szolgáltató a Termék értékesítője, azzal, hogy a Termékrendelés leadása után a Foodpanda Partnerhez érkező automatikus, adminisztratív célú rendszerüzenet a Termékrendelés rögzítéséről (jelen fejezet alkalmazásában továbbiakban: „rendszerüzenet”) ebben az esetben is kizárólag tájékoztató jellegű, és nem jelenti annak Szolgáltató általi visszaigazolását és a Foodpanda Partner ajánlatának automatikus elfogadását.
- A rendszerüzenet kiküldését követően a Szolgáltató a Foodpanda Partner Termékrendelését, vagyis a Foodpanda Partnernek az ajánlatát, mint annak címzettje fogadja és arról a Panda Merchant Platformon kívül e-mailben visszaigazolást küld (jelen fejezet alkalmazásában továbbiakban: „Visszaigazolás”), vagy a Szolgáltató alvállalkozója által teljesíti a kiszállítást. Ebben az esetben a Panda Merchant Értékesítési Szerződés adott Termék vonatkozásában akkor jön létre, és így akkor válik a Foodpanda Partner által tett ajánlat a Szolgáltató által elfogadottá, amikor a Foodpanda Partner e-mail útján megkapja a Szolgáltatótól a Termékrendelés elfogadásáról szóló Visszaigazolást, vagy amikor a Szolgáltató vagy az alvállalkozója teljesítette a kiszállítást.
- A Foodpanda Partner tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató sem köteles a Termékrendelés alapján a megküldött ajánlatot elfogadni, a Panda Merchant Értékesítési Szerződést megkötni a Foodpanda Partnerrel. A Szolgáltató jogosult a Termékrendelésben foglalt ajánlatot a Visszaigazolásában elutasítani, a Termékmegrendelés tehát semmilyen kötelezettséget nem jelent a Szolgáltatóra nézve sem, így különösen előfordulhat, hogy a Szolgáltató a Termékmegrendelésben foglaltaktól eltérő tartalmú ellenajánlatot küld a Foodpanda Partner részére a Visszaigazolásában.
- A Panda Merchant Értékesítési Szerződés létrejötte esetén a Szolgáltató vállalja, hogy a megrendelt Terméket – a vele szerződött, szállítást végző postai szolgáltató partnerén keresztül – a Foodpanda Partner által a Termékrendelés során rögzített magyarországi szállítási címre eljuttatja. A kiszállítás költsége a Szolgáltatót terheli, azonban a Szolgáltató jogosult a kiszállítás költségét a Foodpanda Partnerre áthárítani, mely áthárítás tényéről a Szolgáltató kétséget kizáróan tájékoztatja a Partnereket a Termékrendelés leadását megelőzően. A Termék feletti tulajdonjog a Szolgáltatóról a Termék átadás/átvételekor száll át a Foodpanda Partnerre. A Foodpanda Partner átvételkor köteles azonnal megvizsgálni a Termékeket az esetleges minőségi és mennyiségi hiba, hiányosság azonosítása érdekében haladéktalanul, de legkésőbb a Termékek átvételétől számított 1 (egy) munkanapon belül, és köteles a feltárt minőségi és mennyiségi hibáról, hiányosságról a Szolgáltatót késedelem nélkül e-mailben tájékoztatni. A Szolgáltató által a Termékre vonatkozóan esetlegesen bemutatott vagy a Foodpanda Partner rendelkezésére bocsátott mintapéldányok és minták tulajdonságai csak annyiba tekinthetők kötelező érvényűnek, amennyiben ezek a tulajdonságok a Panda Merchant Értékesítési Szerződés egyedileg megtárgyalt szerződési feltételei szerint kifejezetten a Termék minőségének meghatározására szolgálnak. A Foodpanda Partner feladata annak önálló elbírálása, hogy a Termékek alkalmasak-e a Foodpanda Partner által nekik szánt célra.
5.2. Elszámolás, fizetési feltételek:
- A Szolgáltató és a Foodpanda Partner a Termékek vételárával kapcsolatos elszámolás tekintetében időszakos elszámolásban állapodnak meg, melynek kapcsán az elszámolási időszak megegyezik a Szolgáltató és a Foodpanda Partner között a Foodpanda Szolgáltatási Szerződés alapján irányadó elszámolási időszakkal. A Termék áráról a számlát a Szolgáltató állítja ki a Foodpanda Partner részére és küldi meg elektronikus formában a Foodpanda Szolgáltatási Szerződéssel összefüggésben a Foodpanda Partner ezen célra megadott email címére. A Szolgáltató az elszámolási időszakban történt Panda Merchant Értékesítési Szerződések alapján a Termékek vételáráról a számlát az elszámolási időszak végét követő 8 (nyolc) napon belül számlázza ki a Foodpanda Partner felé.
- Abban az esetben, ha a Szolgáltató a Panda Merchant Platformon hirdetett valamely saját Terméke vonatkozásában a Szolgáltató és a Foodpanda Partner között Panda Merchant Értékesítési Szerződés jön létre, úgy a saját Termék eladása és vétele alapján fennálló vételár követelését a Szolgáltató beszámíthatja a Foodpanda Szolgáltatási Szerződés alapján a Foodpanda Partnerrel szemben online fogyasztói kifizetések jogcímen fennálló tartozásába. Felek megállapodnak, hogy egyes termékek értékesítése környezetvédelmi termékdíjfizetési kötelezettséggel jár, mely fizetési kötelezettség a Szolgáltatót terheli.
- A Foodpanda Partner a számlával szemben, annak kézhezvételétől számított 7 (hét) munkanapon belül, írásban élhet kifogással, melyben világosan meg kell jelölnie a kifogás okait, és csatolnia kell minden, azt alátámasztó dokumentumot. A Szolgáltató a kifogás kézhezvételétől számított 5 (öt) munkanapon belül a kifogást megvizsgálja és dönt annak elfogadásáról vagy elutasításáról.
5.3. A Szolgáltató felelősségének korlátozása:
A Panda Merchant Értékesítési Szerződésben ki nem zárt és a vonatkozó jogszabályok alapján követelhető kártérítési igényeket a Foodpanda Partner a Szolgáltató felé írásban jelentheti be. A bejelentésben részletesen le kell írni a kár természetét és összegét. A kárt és annak összegszerűségét a bejelentésben ésszerű mértékben igazolni kell. A bejelentett és jogszerű kártérítési igényt a Szolgáltató megvizsgálja, és amennyiben a kártérítési igényt elismeri, ezt követően intézkedik a kártérítés megfizetése iránt. A Szolgáltatónak a Foodpanda Partnerrel szembeni, a Panda Merchant Értékesítési Szerződéssel összefüggő károkozásért való felelősségét, – függetlenül annak jogalapjától és tekintet nélkül annak személyi, vagy vagyoni jellegére – ideértve különösen, de nem kizárólagosan a Panda Merchant Értékesítési Szerződés során fennálló együttműködési és tájékoztatási kötelezettség megszegését, a szerződésszegést, hibás és késedelmes teljesítést, szerződésen kívüli károkozást, a fentiek oldalán bekövetkező lehetetlenülést, azokra az esetekre korlátozzák, amely esetben: (a) a kárt a Foodpanda Partnernek szándékosan okozták, (b) a kárt a Foodpanda Partnernek az emberi életben, testi épségben vagy egészségben okozták. A Foodpanda Partnernek a fentieken túlmenő kártérítési igényei ki vannak zárva, hacsak jogszabály kógens rendelkezése eltérően nem rendelkezik. Így különösen, de nem kizárólagosan a Szolgáltató (a) nem vállal felelősséget semmilyen közvetett vagy következményi kárért, illetve elmaradt haszonért, ha az ilyen kár a Foodpanda Partnernél a Panda Merchant Értékesítési Szerződés Szolgáltató általi hibás teljesítésével, késedelmes teljesítésével vagy nem teljesítésével összefüggésben vagy annak eredményeként keletkezik, továbbá (b) nem vállal felelősséget a Termékek megfelelő értékeléséért (beleértve, de nem kizárólagosan a célnak való megfelelést és az alkalmazás alkalmasságát), kiválasztásáért és használatáért. A jelen pont szerinti felelősséget korlátozó rendelkezésekre a Szolgáltató a Panda Merchant Értékesítési Szerződés tárgyát képező egyes Termékek vételárának meghatározása során figyelemmel volt.
6. A FOODPANDA PARTNEREK PANDA MERCHANT PLATFORMMAL KAPCSOLATOS PANASZAINAK KEZELÉSE
- A Szolgáltató belső panaszkezelési rendszert biztosít a Foodpanda Partnerek panaszainak kezelésére, amely a Foodpanda Partnerek számára könnyen hozzáférhető és díjmentes. A Szolgáltató panaszkezelési rendszere az átláthatóság, valamint az egyenértékű helyzetek egyenlő módon történő kezelésének elvén alapul, továbbá a panaszokat a jelentőségükkel és az összetettségükkel arányos módon kezeli. A panaszkezelési rendszer lehetővé teszi a Foodpanda Partnerek számára a közvetlen panaszbenyújtást különösen az alábbi problémák bármelyikével kapcsolatban: (a) a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatásból eredő bármely kötelezettségnek való megfelelés feltételezett hiánya a Szolgáltató tekintetében, amely érinti Foodpanda Partnert, mint panaszost; (b) a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatás nyújtásához közvetlenül kapcsolódó technológiai problémák, amelyek érintik a Foodpanda Partnert, mint panaszost; (c) a Szolgáltató Foodpanda Merchant Marketplace Szolgáltatás nyújtásához közvetlenül kapcsolódó intézkedése vagy magatartása, amely érinti a Foodpanda Partnert, mint panaszost. Ennek megfelelően, a Szolgáltató belső panaszkezelési folyamata keretében lehetőséget biztosít a Foodpanda Partner részére az azonnali hatályú felmondáshoz vezető okok, tények, körülmények tisztázására.
- Az egységes, hatékony és magas színvonalú panaszkezelés érdekében a panaszok kivizsgálása a Szolgáltatónál központosítva történik, ahol az adott szervezeti egységre specializálódott személyek végzik a panaszok kivizsgálását. A Szolgáltató (a) biztosítja, hogy az érkezett panaszok kivizsgálása a mindenkori jogszabályoknak, a Szolgáltató belső szabályozó eszközeinek, folyamatainak megfelelően történjen, valamint (b) biztosítja, hogy a panaszkezelés magas színvonalon, a panasztevő érdekeinek védelme mellett igazságosan történjen. Speciális szakismeretet igénylő ügyekben a panaszkezelési részleg tanácsadót kérhet fel, aki a vonatkozó panasz vizsgálata során a vonatkozó iratokat megtekintheti, kérdéseket tehet fel és véleményt nyilváníthat. A belső panaszkezelési rendszerének részeként a Szolgáltató: (a) megfelelően mérlegeli a benyújtott panaszokat és a panasz nyomon követését, amelyre szükség lehet a felvetett probléma megfelelő kezeléséhez; (b) gyorsan és hatékonyan kezeli a panaszokat, figyelembe véve a felvetett probléma jelentőségét és összetettségét; (c) egyedileg, világos és érthető megfogalmazásban közlik a panaszossal a belső panaszkezelési folyamat eredményét. A belső panaszkezelési rendszer elérhetősége: merchant@foodpanda.hu, ahol a Foodpanda Partnerek panaszt nyújthatnak be. A Szolgáltató az adott panaszt megvizsgálja, majd indokolatlan késedelem nélkül válaszol a panaszos Foodpanda Partner részére. A Szolgáltató panaszkezelése minden esetben térítésmentes.
- A Szolgáltató a félreértések elkerülése végett rögzíti, hogy – figyelemmel arra, hogy a Termékek adásvételére és az azok kiszállítására irányuló jogügyletek egyes lényeges szerződési feltételeinek megtárgyalása (így különösen az igényelt és a rendelkezésre álló mennyiség, a szállítási határidő, a szállítási mód stb.) és azok kölcsönös elfogadása a Szállító és a Foodpanda Partner között minden esetben a Panda Merchant Platformon kívül, a Szolgáltatótól függetlenül, a Szállító és a Foodpanda Partner által választott kommunikációs csatornán vagy felületen keresztül történik – a Szállító és a Foodpanda Partner közötti jogviszonnyal összefüggésben panaszokat nem tud kezelni, a Foodpanda Partnernek a Szállító és a Foodpanda Partner közötti jogviszonyokkal összefüggő panaszai benyújtására és kezelésére vonatkozóan a Szállító és a Foodpanda Partner közötti szerződés az irányadó.
7. A SZOLGÁLTATÓ, MINT KÖZVETÍTŐ SZOLGÁLTATÓ FELELŐSSÉGE, A FOODPANDA PARTNER SZOLGÁLTATÓVAL SZEMBENI FELELŐSSÉGE
7.1. A Szolgáltató, mint közvetítő felelőssége:
- A Panda Merchant Marketplace Szolgáltatást, így a Panda Merchant Platform, mint online piactér működtetését, üzemeltetését a Szolgáltató közvetítő szolgáltatóként, a hatályos magyar jogszabályok rendelkezései alapján végzi. A Szolgáltató semmiféle felelősséget nem vállal az általa fenntartott Panda Merchant Platformon nem általa rendelkezésre bocsátott, az általa nyújtott Panda Merchant Marketplace Szolgáltatással továbbított, tárolt vagy hozzáférhetővé tett információkkal, továbbá a Panda Merchant Platformon, mint online piactéren elérhető Panda Merchant Marketplace Szolgáltatások hibájával vagy megszüntetésével kapcsolatban. A fentiekre figyelemmel a Szolgáltató nem felel az általa működtetett Panda Merchant Platformpn meghirdetett Termékek minőségéért, biztonságáért és jogszabályi megfelelőségéért és nem vállal kötelezettséget ezen Termékek ellenőrzéséért sem. A Szolgáltató nem felel továbbá a Panda Merchant Platformon szereplő Termékek valódiságáért, vagy azért, hogy a Foodpanda Partnerek azokat a Szállítótól ténylegesen meg tudják vásárolni, a Szállítók pedig ténylegesen el tudják adni a Termékeket, továbbá – az ÁSZF 4.1.3. pontjában foglaltakra tekintettel – nem tudja biztosítani, hogy a Szállítók és a Foodpanda Partner az egymás közötti tranzakciót végérvényesen be is tudják fejezni, mivel annak teljesítésére nincs ráhatása, így a Szolgáltató kizár minden akár közvetlen, akár közvetett kár megtérítésére irányuló igényt, hacsak a kárfelelősség jelen pont szerint korlátozása/kizárása jogszabály kógens rendelkezésébe nem ütközik.
- A Szolgáltató nem avatkozik bele a Szállítók és a Foodpanda Partner közötti jogvitákba, tranzakciókba, a Szállító és a Foodpanda Partnerek közötti jogvita kialakulásakor a Szolgáltató nem felel a Szállítók és a Foodpanda Partner között keletkezett jogvita tárgyát képező esetleges károkozásokért sem. A Szállítókat terheli minden felelősség az általuk közzé- vagy elérhetővé tett tartalomért, ideértve a tartalom által okozott vagy egyébként azzal összefüggésben felmerült mindennemű vagyoni, vagy nem vagyoni kárért. Amennyiben a Panda Merchant Platformon, mint online piacterén a Szállító által közzé- vagy elérhetővé tett vagy általa biztosított, vagy rendelkezésre bocsátott tartalom jogsértő, úgy a Szolgáltató az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: „”) alapján jár el, és az tartalmat eltávolíthatja, ha a jogosulttól erre megfelelő értesítést kap.
- A Szolgáltató által üzemeltetett Panda Merchant Platform biztonsági foka megfelelő, azonban a Foodpanda Partner számára javasolt megtenni az alábbi óvintézkedéseket: (a) friss adatbázissal rendelkező vírus és spyware védelmi szoftverek használata, továbbá (b) az operációs rendszer biztonsági frissítéseinek telepítése. A Panda Merchant Platform használata feltételezi a Foodpanda Partner részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. A Szolgáltató a Panda Merchant Platformról ugrópontként elérhető külső honlapok tartalmáért, adat- és információvédelmi gyakorlatáért nem vállal felelősséget. Amennyiben a Szolgáltató tudomására jut, hogy az általa linkelt oldal vagy a linkelés harmadik személyek jogait vagy a hatályos jogszabályokat sérti, a linket haladéktalanul eltávolítja a Panda Merchant Platformról.
- A Foodpanda Partner köteles a Panda Merchant Fiókjához kapott felhasználói azonosítóját és jelszavát megőrizni és bizalmasan kezelni, így azt nem megosztani harmadik személyekkel. A Szolgáltató kizárja a felelősségét valamennyi olyan költség vagy kár vonatkozásában, amely a felhasználónév és a jelszó nem a Foodpanda Partner által történő használata okán keletkezett, amennyiben ezen adatok illetéktelen személyekhez jutása a Szolgáltatónak nem felróható.
7.2. A Foodpanda Partner Szolgáltatóval szembeni felelőssége:
A Foodpanda Partner köteles megtéríteni a Szolgáltatót, valamint a Szolgáltató tisztségviselőit, képviselőit, tulajdonosait, munkavállalóit érintő minden kárt, veszteséget, kiadást és költséget (beleértve a jogi képviselet ellátásával és minden egyéb intézkedéssel összefüggésben felmerülő jogi és egyéb költségek teljes összegét, következményi károkat, elmaradt haszon iránti igényeket, sérelemdíjat, személyiségi jog megsértése miatti kárt), illetve köteles helytállni minden olyan követelés vagy eljárás vonatkozásában, melyek Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződésből eredő kötelezettségeinek hibás, vagy nem megfelelő teljesítéséből erednek vagy azzal kapcsolatban merültek fel.
8. SZELLEMI TULAJDON, ADATVÉDELEM
8.1. Szellemi tulajdon:
- A Panda Merchant Platformon elhelyezett valamennyi anyag, annak teljes szövege, grafikai, illetve egyéb tartalma, a Panda Merchant Platform szerkezeti felépítése, forráskódja, a Szolgáltató által használt vagy kifejlesztett szoftverekkel, dokumentumokkal vagy információkkal kapcsolatos minden szellemi tulajdonhoz fűződő jog, valamint bármely egyéb szellemi tulajdon is szerzői jogi, illetve egyéb jogi védelem alatt áll. A szerzői jogok, illetve egyéb szellemi tulajdonjogok kizárólagos jogosultja – ide nem értve a Szállítók szellemi tulajdonát képező tartalmakat – a Szolgáltató.
- A Panda Merchant Platform bármely tartalmának, illetve a Szolgáltató egyéb szellemi tulajdonának bármely felhasználása kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges. Előbbiek alapján a Szolgáltató kifejezett engedélye nélkül a Foodpanda Partner nem jogosult különösen a Szolgáltató nevét, kereskedelmi nevét, logóját vagy védjegyét saját anyagaiban feltüntetni, vagy azokat a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződésben foglaltaktól eltérően használni. Amennyiben a Szolgáltató logója, védjegye olyan felületen jelenik meg, mely a Szolgáltató megítélése szerint a Szolgáltató által képviselt márkanévre sérelmes, a Szolgáltató erre vonatkozó felszólítását követően a Foodpanda Partner köteles haladéktalanul intézkedni a Szolgáltató logójának adott felületről történő eltávolításáról. A Foodpanda Partner számára tilos a Panda Merchant Platform vagy a Szolgáltató által használt egyéb szoftver forráskódjának másolása, módosítása, adaptálása, visszafejtése, visszabontása. A Panda Merchant Platform tartalmának jogosulatlan felhasználása védjegyjogi, szerzői jogi és polgári jogi igényeken túlmenően a büntetőjogi jogszabályokban meghatározott szankciókat is maguk után vonhat.
8.2. Adatvédelem:
A jelen fejezetben foglalt tájékoztató kapcsán a Szolgáltató, mint adatkezelő a Foodpanda Partnerekkel létrejött Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződések Panda, illetve Merchant Értékesítési Szerződéseke alanya, és amely szerződésekhez kapcsolódóan a Szolgáltató a Foodpanda Partner által megadott természetes személy kapcsolattartói adatokat kezel. Az adatkezelés jogalapja: az Európa Parlament és Tanács (EU) 2016/679 rendelete („GDPR”) 6. cikk (1) bek. f) pontja (jogos érdek érvényesítéséhez szükséges adatkezelés). A Szolgáltatónak jogos érdeke, hogy a Foodpanda Partnerrel kapcsolatot tudjon tartani, a Szolgáltató úgy értékeli, hogy a Foodpanda Partnerek kapcsolattartói adatkezelésének jogalapja megfelel a GDPR 6. cikk (1) bek. f) pontjában foglalt jogos érdeknek és az adatkezelés során nem sérülnek az érintettek érdekei vagy alapvető jogai és szabadságai oly módon, hogy felülírnák a Szolgáltató jogos érdekét (az érdekkel szemben nem élveznek elsőbbséget az érintett meghatározott érdekei vagy alapvető jogai és szabadságai). A Szolgáltató jogos érdeke, hogy az általa kötött Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződésekkel és Panda Merchant Értékesítési Szerződésekkel összefüggő kapcsolattartatás, a kommunikáció biztosított legyen szerződéses partnerrel, illetve ezek által a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződések és Panda Merchant Értékesítési Szerződések teljesítését elősegítse. Az adatkezelés célja, hogy a Szolgáltató a Foodpanda Partner kapcsolattartójával Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződések és Panda Merchant Értékesítési Szerződések teljesítésével, a teljesítés elősegítésével, a szerződéses kapcsolat fenntartásával összefüggően a kapcsolattartást biztosítsa. A Szolgáltató tájékoztatja az érintetteket, hogy a Szállítók a kapcsolattartói adatok vonatkozásában önálló adatkezelőként járnak el, azokat csak szerződés teljesítésével kapcsolatos célokra használhatják fel. Kezelt adatok köre, az adatok forrása: a kapcsolattartó természetes személy érintettek neve, e-mail címe, telefonszáma. A Foodpanda Partner részéről az adott szerződésben kapcsolattartójaként megjelölt természetes személy adatainak forrása a Foodpanda Partner. A személyes adatok kezelésének, tárolásának időtartama: a kezelt személyes adatokat a Szolgáltató haladéktalanul törli, ha nem a jogszabályokban meghatározott célból történt az adatkezelés, vagy az adatkezelés célja megszűnt (pl. a kapcsolattartó kapcsolattartási joga megszűnt, a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés megszűnt és a következők szerinti megőrzési idő is eltelt. A kapcsolattartói személyes adatokat tartalmazó dokumentumokat azok megszűnését követő 5 évig, mint az általános polgári jogi elévülési idő időtartamáig őrzi a Szolgáltató. A számviteli törvény szerint megőrzendő szerződéseket, dokumentumokat 8 évig őrzi meg a Szolgáltató. Az adatkezeléssel kapcsolatos jogok: az érintett kérelmezheti a Szolgáltatónál (i) tájékoztatását személyes adatai kezeléséről (az adatkezelés megkezdését megelőzően, illetve az adatkezelés során), (ii) hozzáférést személyes adataihoz (személyes adatai adatkezelő általi rendelkezésére bocsátását), (iii) személyes adatainak helyesbítését, kiegészítését, (iv) személyes adatainak – a kötelező adatkezelés kivételével – törlését vagy korlátozását (zárolását), (v) joga van az adathordozhatósághoz, (vi) tiltakozhat személyes adatainak kezelése ellen.
9. IDŐTARTAM, MEGSZŰNÉS, FELFÜGGESZTÉS
9.1. A Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés tárgyi hatálya, időtartama:
- A jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltató által Magyarország területén a Foodpanda Partner részére nyújtott Panda Merchant Marketplace Szolgáltatásra terjed ki. A jelen ÁSZF akkor is irányadó, ha a Szolgáltató szolgáltatásai más weboldalon vagy alkalmazáson keresztül érhetőek el (ideértve a Foodpanda Vendor Portalt is), valamint irányadó a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatások minden olyan felhasználási módjára (mobil weboldal, mobil alkalmazások, Facebook oldal stb.), amelyeken keresztül a Panda Merchant Platform elérhető.
- A Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés tárgyát képező jogviszony jellege tartós, amely a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés Hatálybalépési Dátumától kezdődően, határozatlan időtartamra jön létre (a továbbiakban: „Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés Időbeli Hatálya”) és a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés megszűnéséig tart. A Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés a Foodpanda Partner Panda Merchant Marketplace Platformra elkészült regisztrációjának a Foodpanda Partner általi aktiválásával jön létre, valamint válik hatályossá (a továbbiakban: „Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés Hatálybalépési Dátuma”).
9.2. A Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés megszűnésének módjai:
A Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés megszűnhet: (a) a Felek közös megegyezésével, (b) azonnali hatályú felmondással, (i) a másik Fél szerződésszegése esetén, vagy (ii) jogszabály kötelező rendelkezése esetén, vagy (iii) a jelen ÁSZF-ben meghatározott esetekben, (c) az ÁSZF 9.3. pontjában meghatározott feltétel bekövetkeztével és az ott meghatározottak szerint, (d) a Foodpanda Partner Panda Merchant Fiók törlésére irányuló kérelmére a Szolgáltató általi törléssel (e) a Foodpanda Szolgáltatási Szerződés megszűnésével. A Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés megszűnésekor a Szolgáltató a Foodpanda Partnernek nyújtott Panda Merchant Marketplace Szolgáltatást a megszűnés napján (közös megegyezéssel történő megszüntetés esetén a Felek által közösen megállapított napon) leállítja, a Foodpanda Partnerhez tartozó Panda Merchant Fiókot pedig törli.
9.3. Azonnali hatályú felmondás szerződésszegés vagy a Szolgáltatóra vonatkozó jogszabályi kötelezettség teljesítése miatt:
- Szerződésszegésnek minősül minden olyan magatartás vagy mulasztás, amelynek során bármely Fél a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés alapján őt terhelő bármely kötelezettségének teljesítését elmulasztja. A szerződésszegést szenvedő Fél a szerződésszegés orvoslására köteles a szerződésszegő Felet haladéktalanul írásban, de a szerződésszegés jellegétől függő ésszerű határidő biztosításával felszólítani. Ha a szerződésszegő Fél a kötelezettségét e határidőn belül sem teljesíti, és ezáltal a szerződésszegést nem orvosolja, a szerződésszegést szenvedő Fél jogosult a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződést azonnali hatállyal felmondani. A szerződésszegés orvoslása, valamint az ebből eredő azonnali hatályú felmondási jog gyakorlása körében a Felek ésszerű módon és jóhiszeműen kötelesek eljárni. Szerződésszegésnek minősül a Foodpanda Partner oldaláról és a Szolgáltató azonnali hatályú felmondási jogának gyakorlását megalapozhatja különösen, de nem kizárólagosan az, ha (a) a Foodpanda Partnerrel szemben csődeljárás indul, vagy kényszertörlés alá kerül, vagy fizetésképtelenségét jogerős határozattal megállapították és felszámolását elrendelték; (b) a Foodpanda Partner működése a Szolgáltató üzleti hírnevét rontja vagy veszélyezteti, ideértve különösen, ha médianyilvánosságot kapó szerződésszegést vagy jogszabálysértést követ el; (c) a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés szellemi tulajdonra vonatkozó rendelkezéseit megsérti; (d) a Foodpanda Partner a Panda Merchant Platformon, így különösen a regisztráció során feltüntetendő információkkal kapcsolatban valótlan tényt közöl. A szerződésszegés miatti azonnali hatályú felmondás közlése során a Fél a döntés okául szolgáló részletes indokolását is mellékelni köteles a másik Fél számára.
- A Szolgáltatóra alkalmazandó kötelező jogszabályi rendelkezés vagy jogszabályokból fakadó valamely kényszerítő ok fennállása esetén, ha az a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés fenntartását lehetetlenné teszi, a Szolgáltató jogosult a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződést azonnali hatállyal felmondani. Az ilyen azonnali hatályú felmondás közlése során a Szolgáltató a jogszabályi rendelkezés vagy jogszabályokból fakadó valamely kényszerítő ok fennállására vonatkozó részletes indokolást is mellékeli a Foodpanda Partner számára.
9.4. A Panda Merchant Fiók törlése a Foodpanda Partner kérelmére, a Foodpanda Szolgáltatási Szerződés megszűnése:
A Foodpanda Partner bármikor jogosult a Szolgáltató felé Panda Merchant Fiók törlése iránti kérelmet benyújtani, melyet a Szolgáltató a kérelem beérkezésétől számított 8 (nyolc) munkanapon belül teljesít. A Panda Merchant Fiók törlése egyben a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés egyidejű megszüntetését jelenti. A Foodpanda Partner Foodpanda Szolgáltatási Szerződésének bármilyen okból történő megszűnésével egyidejűleg megszűnik a Foodpanda Partner és a Szolgáltató közötti Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés is.
9.5. Felfüggesztés:
Abban az esetben, ha a Szolgáltató a Foodpanda Partnert a Foodpanda Szolgáltatási Szerződés feltételei szerint a Foodpanda Platformon felfüggeszti, abban az esetben egyidejűleg felfüggeszti a Foodpanda Partnert a Panda Merchant Platformon is.
10. EGYÉB RENDELKEZÉSEK
10.1. A Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés teljessége, ÁSZF megismerése:
- Az ÁSZF az ahhoz csatolt esetleges Mellékletekkel együtt alkotja a teljes, a Szolgáltató és a Foodpanda Partner közötti Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződést. Semminemű arra irányuló, azt megelőző megállapodás vagy egyetértés nem érvényes és nem hatályos, kizárólag abban az esetben, ha azt a Felek a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés módosítására vonatkozó rendelkezések megfelelő alkalmazásával a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés részéve teszik.
- A Foodpanda Partner az ÁSZF-et a Panda Merchant Platformon történő Termékrendelés leadásával kifejezetten és visszavonhatatlanul elfogadja, és tudomásul veszi, hogy az ÁSZF mindenkor hatályos változatát – beleértve annak módosításait is – elektronikus formában ismerheti meg a Panda Merchant Platformon. A Foodpanda Partner és a Szolgáltató között létrejött Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: „”) és az Elkertv. elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokra vonatkozó előírásai alkalmazandóak.
10.2. A Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés módosítása:
A Szolgáltató az ÁSZF Preambulum (C) pontjában foglaltaknak megfelelően az Általános Szerződési Feltételeket jogosult egyoldalúan módosítani. A Felek Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés alapján fennálló együttműködésére minden esetben az ÁSZF Szolgáltató által módosított és mindenkor hatályos változatának rendelkezései az irányadók és alkalmazandók. A Szolgáltató az Általános Szerződési Feltételek módosítása esetén – a módosítás hatálybalépését legalább 15 (tizenöt) nappal megelőzően – a módosított ÁSZF-re mutató link megküldésével a Foodpanda Partnert tájékoztatja. Amennyiben a Foodpanda Partner a módosított ÁSZF rendelkezéseit magára nézve nem fogadja el, jogosult a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződést egyoldalú írásbeli nyilatkozatának, felmondásának megküldésével felmondani, mely esetben a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés a módosított ÁSZF hatálybalépésének napjával megszűnik. A Foodpanda Partner bármely olyan nyilatkozatát, amelyben – az értesítési szabályok betartása mellett – kifejezésre juttatja azt, hogy a módosított ÁSZF bármely rendelkezését nem fogadja el, a Szolgáltató a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés megszüntetésére irányuló nyilatkozatnak tekinti. Amennyiben a Foodpanda Partner a jelen pontban meghatározott felmondási jogosultságával a meghatározott 15 (tizenöt) napos határidőn belül nem él, a módosított Általános Szerződési Feltételek a Szállító részéről elfogadottnak minősülnek és teljes hatállyal alkalmazandók.
10.3. Szerződésátruházás:
- A Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül a Foodpanda Partner nem jogosult a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés alapján fennálló jogai, követelései vagy kötelezettségei átruházására, engedményezésére, valamint azok zálogjoggal vagy bármely egyéb módon történő megterhelésére. Ennek megfelelően, a Foodpanda Partner tudomásul veszi, hogy a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés alapján fennálló jogai, követelései vagy kötelezettségei átruházására, engedményezésére, valamint azok zálogjoggal, vagy bármely egyéb módon történő megterhelésére csak és kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása birtokában jogosult. A Szolgáltató a hozzájárulás megadását jogosult indokolási kötelezettség nélkül megtagadni.
- A Foodpanda Partner a Panda Merchant Platformon történő regisztráció aktiválásával kifejezetten tudomásul veszi azt, hogy a Panda Merchant Platformon történő regisztráció aktiválásával a Ptk. 6:209. § (1) bek.-ben foglaltakra tekintettel, kifejezetten hozzájárulását adja a szerződés-átruházáshoz, vagyis ahhoz, hogy a Szolgáltató a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés alapján fennálló jogait, követeléseit vagy kötelezettségeit harmadik személyre (ideértve különösen, de nem kizárólagosan a Szolgáltató kapcsolt vállalkozásait) átruházza. A Foodpanda Partner a fentiek szerint tudomásul veszi továbbá, hogy a jelen pontban foglalt szerződés-átruházásra irányuló előzetes hozzájárulására tekintettel a szerződésátruházás a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés maradó Fél, vagyis jelen esetben a Szolgáltató értesítésével válik hatályossá. A szerződés-átruházásról a Szolgáltató a Foodpanda Partnert írásban értesíti.
10.4. Értesítések, kézbesítési szabályok:
Minden értesítés, melyet a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés szerinti jogviszonnyal kapcsolatosan az egyik Fél a másiknak küld, megfelelően átadottnak számít, ha azt a másik Fél részére személyesen vagy futár útján átadták, illetve megfelelően kézbesítettnek számít, ha azt az alábbi szabályok szerint, a Szolgáltató a Szállító részére e-mailben vagy postai úton a Foodpanda Partner értesítési címére elküldi. A Felek által elküldött értesítéseket – ideértve a személyesen vagy futár útján történő kézbesítést, vagy az e-mail címre történt megküldést és a postai úton (ajánlott tértivevényes levélben) történt megküldést a következő időpontokban kell kézbesítettnek és így közöltnek tekinteni: (a) a Felek általi személyesen vagy futár útján történő kézbesítés esetén akkor, amikor a küldeményt az adott Félnél igazoltan átadják; (b) a Felek által megküldött postai (tértivevényes, ajánlott vagy egyéb könyvelt) küldemény esetén, amikor annak kézbesítése igazoltan megtörténik, azzal, hogy amennyiben a küldemény „ismeretlen”, „elköltözött”, „nem vette át” jelzéssel érkezik vissza a másik Fél címéről, akkor a küldemény visszaérkezésének napját tekintik a Felek a kézbesítés napjának, míg a „nem kereste” jelzéssel történő visszaérkezés esetén a sikertelen kézbesítést követő 5. (ötödik) munkanapot; (c) a Felek által e-mail útján megtett értesítéseket közöltnek kell tekinteni, amennyiben a másik Fél a közlés megtörténtét és/vagy a közlésben foglaltak tudomásulvételét e-mail útján egyértelműen visszaigazolja vagy a küldő Fél a megküldést egyértelműen igazolja (utóbbi kapcsán megfelelő és egyértelmű igazolásnak számít az, ha a küldő Fél az e-mail megküldését igazolni tudja az elküldött e-mailnek a levelezőrendszerből történő kimentésével, oly módon, hogy az e-mailből a küldő Fél, a címzett Fél, továbbá az e-mail szövege megállapítható, mely esetben a kézbesítés időpontja azonos a megküldési időponttal), azzal, hogy ha a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés más kézbesítési formát nem ír elő vagy a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés kifejezetten ezt írja elő, a Felek elsődlegesnek az e-mail útján történő kommunikációt tartják. A nem megfelelő helyre küldött és/vagy a Foodpanda Partner beazonosítására nem alkalmas módon közölt értesítéseket a Szolgáltató kénytelen figyelmen kívül hagyni, az ebből eredő esetleges károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget sem a Foodpanda Partnerrel, sem pedig harmadik személyekkel szemben. A Felek az értesítési címekben, valamint az egyéb adataikban bekövetkezett változásokról haladéktalanul kötelesek egymást értesíteni.
10.5. Részleges érvénytelenség, joglemondás:
- Amennyiben a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés bármely rendelkezése jogellenesnek, érvénytelennek vagy érvényesíthetetlennek bizonyul bármely hatályos vagy jövőbeli jogszabály alapján, úgy ez csak és kizárólag arra az adott rendelkezésre vonatkozik, és nem jelenti a szerződés egészének érvénytelenségét vagy végrehajthatatlanságát, és minden egyéb rendelkezés érvényben és hatályban marad.
- Amennyiben valamely Fél joglemondással él a másik Fél által a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés szerinti valamely kötelezettségének megszegése vagy hibája esetében, az semmiképpen sem tekinthető vagy értelmezhető úgy, hogy hozzájárul vagy joglemondással él az ilyen másik Félnek ugyanazon vagy más, Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés szerinti kötelezettségének megszegése vagy azzal kapcsolatos mulasztása esetében. Amennyiben valamely Fél joglemondással él bármely adott esetben, az nem korlátozza, illetve nem jelent lemondást annak a szükségességéről, hogy az ilyen Fél joglemondása megszerzésre kerüljön egy jövőbeni esetben, a joglemondás tehát kiterjesztően nem értelmezhető.
10.6. Vis maior:
Amennyiben bármely Félnek a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződés szerinti teljesítése valamely, előre nem látható és általa irányíthatatlan esemény folytán – ideértve különösen, de nem kizárólagosan a tűzeset, tájfun, földrengés, árvíz, elemi csapások, felkelések, állami intézkedések vagy mulasztások, balesetek, háborús cselekmények vagy háborúval, illetve terrorizmussal összefüggő körülmények esetkörét – lehetetlenné válik, az érintett Félnek a másik Felet az ilyen esemény megtörténtéről haladéktalanul értesítenie kell. Az érintett Fél nem tartozik felelősséggel a másik Fél felé vis maior esemény következtében fellépő késedelmes teljesítése vagy teljesítésének elmaradása miatt. A Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződésben meghatározott határidők a vis maior esemény tartalmával automatikusan meghosszabbodnak. A vis maiort elszenvedő vagy azzal érintett Fél köteles minden tőle ésszerűen elvárható erőfeszítést és intézkedést megtenni a vis maior eseményből adódóan fennálló helyzet minél előbbi megszűnése, megszűntetése érdekében. A vis maior esemény megszűnése vagy következményeinek eltávolítás után mindkét Fél azonnal, de vis maior esemény megszűnésétől vagy következményeinek eltávolításától számított legkésőbb 15 (tizenöt) napon belül köteles kötelezettségeinek teljesítését folytatni. Vis maior esetében mindkét Fél maga viseli a nála felmerült károkat.
10.7. Irányadó jog, jogviták:
- A jelen ÁSZF-re és annak értelmezésére a magyar jog irányadó, így az abban szabályozott kérdéseket a magyar jog anyagi jogi szabályainak alkalmazásával kell eldönteni, ezen jog kollíziós szabályainak kizárásával.
- Bármely, a Panda Merchant Marketplace Szolgáltatási Szerződésből eredő vagy azzal összefüggésben felmerülő jogvitát, ellentmondást vagy igényt, beleértve az annak fennállására, érvényességére, megszegésére vagy megszűnésére vonatkozó bármely kérdést (a továbbiakban: „Jogvita”) a Felek kötelesek tárgyalások útján rendezni. Amennyiben a Jogviták békés rendezésére irányuló kísérlet nem vezet eredményre, a hatásköri szabályok figyelembevételével a járásbíróság hatáskörébe tartozó ügyekben a Felek kikötik a Budai Központi Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét.
Return Policy
Returns
Our policy lasts 30 days. If 30 days have gone by since your purchase, unfortunately we can’t offer you a refund or exchange.
To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.
Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.
Additional non-returnable items:
- Gift cards
- Downloadable software products
- Some health and personal care items
To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.
There are certain situations where only partial refunds are granted:
- Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error
- Any item that is returned more than 30 days after delivery
Refunds
Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.
If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.
Late or missing refunds (if applicable)
If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.
Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.
Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.
If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at deliveryhero-shop@deliveryhero.com.
Sale items (if applicable)
Only regular priced items may be refunded, unfortunately sale items cannot be refunded.
Exchanges (if applicable)
We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at deliveryhero-shop@deliveryhero.com and send your item to: Oranienburger Straße 70 Berlin DE 10117.
Gifts
If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.
If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and he will find out about your return.
Shipping
To return your product, you should mail your product to:
URANO Informationssysteme GmbH
Nikolaus-Otto-Straße 8
D-55543 Bad Kreuznach
E-Mail: info@URANO.de
Tel.: 0671 840 30-0
You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.
Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you, may vary.
If you are shipping an item over EUR75, you should consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.
Privacy Statement
SECTION 1 - WHAT DO WE DO WITH YOUR INFORMATION?
When you purchase something from our store, as part of the buying and selling process, we collect the personal information you give us such as your name, address and email address.
When you browse our store, we also automatically receive your computer’s internet protocol (IP) address in order to provide us with information that helps us learn about your browser and operating system.
Email marketing (if applicable): With your permission, we may send you emails about our store, new products and other updates.
SECTION 2 - CONSENT
How do you get my consent?
When you provide us with personal information to complete a transaction, verify your credit card, place an order, arrange for a delivery or return a purchase, we imply that you consent to our collecting it and using it for that specific reason only.
If we ask for your personal information for a secondary reason, like marketing, we will either ask you directly for your expressed consent, or provide you with an opportunity to say no.
How do I withdraw my consent?
If after you opt-in, you change your mind, you may withdraw your consent for us to contact you, for the continued collection, use or disclosure of your information, at anytime, by contacting us at shop@foodora.com or mailing us at:
foodora Shop, Oranienburger Straße 70 Berlin DE 10117
SECTION 3 - DISCLOSURE
We may disclose your personal information if we are required by law to do so or if you violate our Terms of Service.
SECTION 4 - SHOPIFY
Our store is hosted on Shopify Inc. They provide us with the online e-commerce platform that allows us to sell our products and services to you.
Your data is stored through Shopify’s data storage, databases and the general Shopify application. They store your data on a secure server behind a firewall.
Payment
If you choose a direct payment gateway to complete your purchase, then Shopify stores your credit card data. It is encrypted through the Payment Card Industry Data Security Standard (PCI-DSS). Your purchase transaction data is stored only as long as is necessary to complete your purchase transaction. After that is complete, your purchase transaction information is deleted.
All direct payment gateways adhere to the standards set by PCI-DSS as managed by the PCI Security Standards Council, which is a joint effort of brands like Visa, Mastercard, American Express and Discover.
PCI-DSS requirements help ensure the secure handling of credit card information by our store and its service providers.
For more insight, you may also want to read Shopify’s Terms of Service (https://www.shopify.com/legal/terms) or Privacy Statement (https://www.shopify.com/legal/privacy).
SECTION 5 - THIRD-PARTY SERVICES
In general, the third-party providers used by us will only collect, use and disclose your information to the extent necessary to allow them to perform the services they provide to us.
However, certain third-party service providers, such as payment gateways and other payment transaction processors, have their own privacy policies in respect to the information we are required to provide to them for your purchase-related transactions.
For these providers, we recommend that you read their privacy policies so you can understand the manner in which your personal information will be handled by these providers.
In particular, remember that certain providers may be located in or have facilities that are located a different jurisdiction than either you or us. So if you elect to proceed with a transaction that involves the services of a third-party service provider, then your information may become subject to the laws of the jurisdiction(s) in which that service provider or its facilities are located.
As an example, if you are located in Canada and your transaction is processed by a payment gateway located in the United States, then your personal information used in completing that transaction may be subject to disclosure under United States legislation, including the Patriot Act.
Once you leave our store’s website or are redirected to a third-party website or application, you are no longer governed by this Privacy Policy or our website’s Terms of Service.
Links
When you click on links on our store, they may direct you away from our site. We are not responsible for the privacy practices of other sites and encourage you to read their privacy statements.
SECTION 6 - SECURITY
To protect your personal information, we take reasonable precautions and follow industry best practices to make sure it is not inappropriately lost, misused, accessed, disclosed, altered or destroyed.
If you provide us with your credit card information, the information is encrypted using secure socket layer technology (SSL) and stored with a AES-256 encryption. Although no method of transmission over the Internet or electronic storage is 100% secure, we follow all PCI-DSS requirements and implement additional generally accepted industry standards.
SECTION 7 - COOKIES
Here is a list of cookies that we use. We’ve listed them here so you that you can choose if you want to opt-out of cookies or not.
_session_id, unique token, sessional, Allows Shopify to store information about your session (referrer, landing page, etc).
_shopify_visit, no data held, Persistent for 30 minutes from the last visit, Used by our website provider’s internal stats tracker to record the number of visits
_shopify_uniq, no data held, expires midnight (relative to the visitor) of the next day, Counts the number of visits to a store by a single customer.
cart, unique token, persistent for 2 weeks, Stores information about the contents of your cart.
_secure_session_id, unique token, sessional
storefront_digest, unique token, indefinite If the shop has a password, this is used to determine if the current visitor has access.
SECTION 8 - AGE OF CONSENT
By using this site, you represent that you are at least the age of majority in your state or province of residence, or that you are the age of majority in your state or province of residence and you have given us your consent to allow any of your minor dependents to use this site.
SECTION 9 - CHANGES TO THIS PRIVACY POLICY
We reserve the right to modify this privacy policy at any time, so please review it frequently. Changes and clarifications will take effect immediately upon their posting on the website. If we make material changes to this policy, we will notify you here that it has been updated, so that you are aware of what information we collect, how we use it, and under what circumstances, if any, we use and/or disclose it.
If our store is acquired or merged with another company, your information may be transferred to the new owners so that we may continue to sell products to you.
QUESTIONS AND CONTACT INFORMATION
If you would like to: access, correct, amend or delete any personal information we have about you, register a complaint, or simply want more information contact our Privacy Compliance Officer at deliveryhero-shop@deliveryhero.com or by mail at
foodora Shop
[Re: Privacy Compliance Officer]
Oranienburger Straße 70 Berlin DE 10117
Terms & Conditions
TERMS OF SERVICE
OVERVIEW
This website is operated by foodora Shop through the SSC Volo GmbH. Throughout the site, the terms “we”, “us” and “our” refer to foodora Shop. foodora Shop offers this website, including all information, tools and services available from this site to you, the user, conditioned upon your acceptance of all terms, conditions, policies and notices stated here.
By visiting our site and/ or purchasing something from us, you engage in our “Service” and agree to be bound by the following terms and conditions (“Terms of Service”, “Terms”), including those additional terms and conditions and policies referenced herein and/or available by hyperlink. These Terms of Service apply to all users of the site, including without limitation users who are browsers, vendors, customers, merchants, and/ or contributors of content.
Please read these Terms of Service carefully before accessing or using our website. By accessing or using any part of the site, you agree to be bound by these Terms of Service. If you do not agree to all the terms and conditions of this agreement, then you may not access the website or use any services. If these Terms of Service are considered an offer, acceptance is expressly limited to these Terms of Service.
Any new features or tools which are added to the current store shall also be subject to the Terms of Service. You can review the most current version of the Terms of Service at any time on this page. We reserve the right to update, change or replace any part of these Terms of Service by posting updates and/or changes to our website. It is your responsibility to check this page periodically for changes. Your continued use of or access to the website following the posting of any changes constitutes acceptance of those changes.
Our store is hosted on Shopify Inc. They provide us with the online e-commerce platform that allows us to sell our products and services to you.
SECTION 1 - ONLINE STORE TERMS
By agreeing to these Terms of Service, you represent that you are at least the age of majority in your state or province of residence, or that you are the age of majority in your state or province of residence and you have given us your consent to allow any of your minor dependents to use this site.
You may not use our products for any illegal or unauthorized purpose nor may you, in the use of the Service, violate any laws in your jurisdiction (including but not limited to copyright laws).
You must not transmit any worms or viruses or any code of a destructive nature.
A breach or violation of any of the Terms will result in an immediate termination of your Services.
SECTION 2 - GENERAL CONDITIONS
We reserve the right to refuse service to anyone for any reason at any time.
You understand that your content (not including credit card information), may be transferred unencrypted and involve (a) transmissions over various networks; and (b) changes to conform and adapt to technical requirements of connecting networks or devices. Credit card information is always encrypted during transfer over networks.
You agree not to reproduce, duplicate, copy, sell, resell or exploit any portion of the Service, use of the Service, or access to the Service or any contact on the website through which the service is provided, without express written permission by us.
The headings used in this agreement are included for convenience only and will not limit or otherwise affect these Terms.
SECTION 3 - ACCURACY, COMPLETENESS AND TIMELINESS OF INFORMATION
We are not responsible if information made available on this site is not accurate, complete or current. The material on this site is provided for general information only and should not be relied upon or used as the sole basis for making decisions without consulting primary, more accurate, more complete or more timely sources of information. Any reliance on the material on this site is at your own risk.
This site may contain certain historical information. Historical information, necessarily, is not current and is provided for your reference only. We reserve the right to modify the contents of this site at any time, but we have no obligation to update any information on our site. You agree that it is your responsibility to monitor changes to our site.
SECTION 4 - MODIFICATIONS TO THE SERVICE AND PRICES
Prices for our products are subject to change without notice.
We reserve the right at any time to modify or discontinue the Service (or any part or content thereof) without notice at any time.
We shall not be liable to you or to any third-party for any modification, price change, suspension or discontinuance of the Service.
SECTION 5 - PRODUCTS OR SERVICES
Certain products or services may be available exclusively online through the website. These products or services may have limited quantities and are subject to return or exchange only according to our Return Policy.
We have made every effort to display as accurately as possible the colors and images of our products that appear at the store. We cannot guarantee that your computer monitor's display of any color will be accurate.
We reserve the right, but are not obligated, to limit the sales of our products or Services to any person, geographic region or jurisdiction. We may exercise this right on a case-by-case basis. We reserve the right to limit the quantities of any products or services that we offer. All descriptions of products or product pricing are subject to change at anytime without notice, at the sole discretion of us. We reserve the right to discontinue any product at any time. Any offer for any product or service made on this site is void where prohibited.
We do not warrant that the quality of any products, services, information, or other material purchased or obtained by you will meet your expectations, or that any errors in the Service will be corrected.
SECTION 6 - ACCURACY OF BILLING AND ACCOUNT INFORMATION
We reserve the right to refuse any order you place with us. We may, in our sole discretion, limit or cancel quantities purchased per person, per household or per order. These restrictions may include orders placed by or under the same customer account, the same credit card, and/or orders that use the same billing and/or shipping address. In the event that we make a change to or cancel an order, we may attempt to notify you by contacting the e-mail and/or billing address/phone number provided at the time the order was made. We reserve the right to limit or prohibit orders that, in our sole judgment, appear to be placed by dealers, resellers or distributors.
You agree to provide current, complete and accurate purchase and account information for all purchases made at our store. You agree to promptly update your account and other information, including your email address and credit card numbers and expiration dates, so that we can complete your transactions and contact you as needed.
For more detail, please review our Returns Policy.
SECTION 7 - OPTIONAL TOOLS
We may provide you with access to third-party tools over which we neither monitor nor have any control nor input.
You acknowledge and agree that we provide access to such tools ”as is” and “as available” without any warranties, representations or conditions of any kind and without any endorsement. We shall have no liability whatsoever arising from or relating to your use of optional third-party tools.
Any use by you of optional tools offered through the site is entirely at your own risk and discretion and you should ensure that you are familiar with and approve of the terms on which tools are provided by the relevant third-party provider(s).
We may also, in the future, offer new services and/or features through the website (including, the release of new tools and resources). Such new features and/or services shall also be subject to these Terms of Service.
SECTION 8 - THIRD-PARTY LINKS
Certain content, products and services available via our Service may include materials from third-parties.
Third-party links on this site may direct you to third-party websites that are not affiliated with us. We are not responsible for examining or evaluating the content or accuracy and we do not warrant and will not have any liability or responsibility for any third-party materials or websites, or for any other materials, products, or services of third-parties.
We are not liable for any harm or damages related to the purchase or use of goods, services, resources, content, or any other transactions made in connection with any third-party websites. Please review carefully the third-party's policies and practices and make sure you understand them before you engage in any transaction. Complaints, claims, concerns, or questions regarding third-party products should be directed to the third-party.
SECTION 9 - USER COMMENTS, FEEDBACK AND OTHER SUBMISSIONS
If, at our request, you send certain specific submissions (for example contest entries) or without a request from us you send creative ideas, suggestions, proposals, plans, or other materials, whether online, by email, by postal mail, or otherwise (collectively, 'comments'), you agree that we may, at any time, without restriction, edit, copy, publish, distribute, translate and otherwise use in any medium any comments that you forward to us. We are and shall be under no obligation (1) to maintain any comments in confidence; (2) to pay compensation for any comments; or (3) to respond to any comments.
We may, but have no obligation to, monitor, edit or remove content that we determine in our sole discretion are unlawful, offensive, threatening, libelous, defamatory, pornographic, obscene or otherwise objectionable or violates any party’s intellectual property or these Terms of Service.
You agree that your comments will not violate any right of any third-party, including copyright, trademark, privacy, personality or other personal or proprietary right. You further agree that your comments will not contain libelous or otherwise unlawful, abusive or obscene material, or contain any computer virus or other malware that could in any way affect the operation of the Service or any related website. You may not use a false e-mail address, pretend to be someone other than yourself, or otherwise mislead us or third-parties as to the origin of any comments. You are solely responsible for any comments you make and their accuracy. We take no responsibility and assume no liability for any comments posted by you or any third-party.
SECTION 10 - PERSONAL INFORMATION
Your submission of personal information through the store is governed by our Privacy Policy. To view our Privacy Policy.
SECTION 11 - ERRORS, INACCURACIES AND OMISSIONS
Occasionally there may be information on our site or in the Service that contains typographical errors, inaccuracies or omissions that may relate to product descriptions, pricing, promotions, offers, product shipping charges, transit times and availability. We reserve the right to correct any errors, inaccuracies or omissions, and to change or update information or cancel orders if any information in the Service or on any related website is inaccurate at any time without prior notice (including after you have submitted your order).
We undertake no obligation to update, amend or clarify information in the Service or on any related website, including without limitation, pricing information, except as required by law. No specified update or refresh date applied in the Service or on any related website, should be taken to indicate that all information in the Service or on any related website has been modified or updated.
SECTION 12 - PROHIBITED USES
In addition to other prohibitions as set forth in the Terms of Service, you are prohibited from using the site or its content: (a) for any unlawful purpose; (b) to solicit others to perform or participate in any unlawful acts; (c) to violate any international, federal, provincial or state regulations, rules, laws, or local ordinances; (d) to infringe upon or violate our intellectual property rights or the intellectual property rights of others; (e) to harass, abuse, insult, harm, defame, slander, disparage, intimidate, or discriminate based on gender, sexual orientation, religion, ethnicity, race, age, national origin, or disability; (f) to submit false or misleading information; (g) to upload or transmit viruses or any other type of malicious code that will or may be used in any way that will affect the functionality or operation of the Service or of any related website, other websites, or the Internet; (h) to collect or track the personal information of others; (i) to spam, phish, pharm, pretext, spider, crawl, or scrape; (j) for any obscene or immoral purpose; or (k) to interfere with or circumvent the security features of the Service or any related website, other websites, or the Internet. We reserve the right to terminate your use of the Service or any related website for violating any of the prohibited uses.
SECTION 13 - DISCLAIMER OF WARRANTIES; LIMITATION OF LIABILITY
We do not guarantee, represent or warrant that your use of our service will be uninterrupted, timely, secure or error-free.
We do not warrant that the results that may be obtained from the use of the service will be accurate or reliable.
You agree that from time to time we may remove the service for indefinite periods of time or cancel the service at any time, without notice to you.
You expressly agree that your use of, or inability to use, the service is at your sole risk. The service and all products and services delivered to you through the service are (except as expressly stated by us) provided 'as is' and 'as available' for your use, without any representation, warranties or conditions of any kind, either express or implied, including all implied warranties or conditions of merchantability, merchantable quality, fitness for a particular purpose, durability, title, and non-infringement.
In no case shall foodora Shop, our directors, officers, employees, affiliates, agents, contractors, interns, suppliers, service providers or licensors be liable for any injury, loss, claim, or any direct, indirect, incidental, punitive, special, or consequential damages of any kind, including, without limitation lost profits, lost revenue, lost savings, loss of data, replacement costs, or any similar damages, whether based in contract, tort (including negligence), strict liability or otherwise, arising from your use of any of the service or any products procured using the service, or for any other claim related in any way to your use of the service or any product, including, but not limited to, any errors or omissions in any content, or any loss or damage of any kind incurred as a result of the use of the service or any content (or product) posted, transmitted, or otherwise made available via the service, even if advised of their possibility. Because some states or jurisdictions do not allow the exclusion or the limitation of liability for consequential or incidental damages, in such states or jurisdictions, our liability shall be limited to the maximum extent permitted by law.
SECTION 14 - INDEMNIFICATION
You agree to indemnify, defend and hold harmless foodora Shop and our parent, subsidiaries, affiliates, partners, officers, directors, agents, contractors, licensors, service providers, subcontractors, suppliers, interns and employees, harmless from any claim or demand, including reasonable attorneys’ fees, made by any third-party due to or arising out of your breach of these Terms of Service or the documents they incorporate by reference, or your violation of any law or the rights of a third-party.
SECTION 15 - SEVERABILITY
In the event that any provision of these Terms of Service is determined to be unlawful, void or unenforceable, such provision shall nonetheless be enforceable to the fullest extent permitted by applicable law, and the unenforceable portion shall be deemed to be severed from these Terms of Service, such determination shall not affect the validity and enforceability of any other remaining provisions.
SECTION 16 - TERMINATION
The obligations and liabilities of the parties incurred prior to the termination date shall survive the termination of this agreement for all purposes.
These Terms of Service are effective unless and until terminated by either you or us. You may terminate these Terms of Service at any time by notifying us that you no longer wish to use our Services, or when you cease using our site.
If in our sole judgment you fail, or we suspect that you have failed, to comply with any term or provision of these Terms of Service, we also may terminate this agreement at any time without notice and you will remain liable for all amounts due up to and including the date of termination; and/or accordingly may deny you access to our Services (or any part thereof).
SECTION 17 - ENTIRE AGREEMENT
The failure of us to exercise or enforce any right or provision of these Terms of Service shall not constitute a waiver of such right or provision.
These Terms of Service and any policies or operating rules posted by us on this site or in respect to The Service constitutes the entire agreement and understanding between you and us and govern your use of the Service, superseding any prior or contemporaneous agreements, communications and proposals, whether oral or written, between you and us (including, but not limited to, any prior versions of the Terms of Service).
Any ambiguities in the interpretation of these Terms of Service shall not be construed against the drafting party.
SECTION 18 - GOVERNING LAW
These Terms of Service and any separate agreements whereby we provide you Services shall be governed by and construed in accordance with the laws of Oranienburger Straße 70 Berlin DE 10117.
SECTION 19 - CHANGES TO TERMS OF SERVICE
You can review the most current version of the Terms of Service at any time at this page.
We reserve the right, at our sole discretion, to update, change or replace any part of these Terms of Service by posting updates and changes to our website. It is your responsibility to check our website periodically for changes. Your continued use of or access to our website or the Service following the posting of any changes to these Terms of Service constitutes acceptance of those changes.
SECTION 20 - CONTACT INFORMATION
Questions about the Terms of Service should be sent to us at shop@foodora.com.